Darmowa dostawa od 199,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Odstąpienie od umowy

ZWROT PRODUKTU

 

Koszty zwrotu produktu pokrywa sklep KinderPrams. Zwrot można zgłosić na dwa sposoby:

1) Przez system naszego sklepu, na stronie: https://kinderprams.pl/pl/returns-open.html

2) Przez e-mail - zgłaszając chęć zwrotu na service@kinderprams.com

 

Zwrot produktu - krok po kroku

 

1) Zapakuj artykuł

Produkt musi być zapakowany do transportu. Po zapakowaniu produktu należy umieścić formularz zwrotu w opakowaniu. Na opakowaniu należy umieścić numer zwrotu lub numer zamówienia.

2) Wydrukuj etykietę zwrotną otrzymaną na e-mail

Po otrzymaniu zgłoszenia zwrotu w naszym systemie, nasz konsultant wyśle Ci na e-mail etykietę zwrotną, którą należy nakleić na paczkę.

3) Nadaj przesyłkę

Zwrot można nadać w dowolnym punkcie GLS ParcelShop.

Wyszukiwarkę punktów ParcelShop znajdziesz pod adresem: https://gls-group.eu/PL/en/depot-parcelshop-search

4) Po otrzymaniu przesyłki i weryfikacji zwrotu zwracamy należność

Przesyłka z Twoim produktem po kilku dniach dotrze do naszego magazynu. Nasz dział zwrotów zweryfikuje stan produktu po zwrocie. Nasz konsultant przekaże pieniądze do zwrotu. Zwrot zostanie wykonany bez zbędnej zwłoki, ale nie później niż w ciągu 14 dni od momentu nadania przesyłki w ParcelShop.


FAQ

W mojej okolicy nie ma GLS ParcelShop. Jak mogę wysłać zwrot?

Jeżeli w Twojej okolicy nie ma punktu wysyłkowego GLS ParcelShop, nasz konsultant zamówi kuriera GLS po odbiór przesyłki z Twojego adresu.

 

Nie mogę wydrukować etykiety zwrotnej.

Etykietę można pobrać na telefon komórkowy i okazać w punkcie ParcelShop. Obsługa wydrukuje etykietę na miejscu.

 

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Zwrot zostanie wykonany po weryfikacji zwrotu przez nasz dział zwrotów. Zwroty wykonujemy w ciągu 14 dni od momentu nadania przesyłki przez Ciebie.

 

Wazne informacje dotyczace zwrotow

Odstąpienie od umowy

Wyłącznie Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje 30-dniowy termin do odstąpienia od umowy. Zgodnie z art. 22 (1) Kodeksu cywilnego za Konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (Pramso Sp. z o.o., Nowodworcowa 22, 81-581 Gdynia, sklep@kinderprams.pl, Telefon: +48 797 977 031) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej https://kinderprams.pl/pl/returns-open.html. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Odbierzemy rzecz. Ponosimy koszty zwrotu rzeczy. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Informacja nt. rozstrzygania sporów zgodnie z art. 14 ust. 1 rozporządzenia ODR: Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Komisja Europejska udostępnia internetowy system rozstrzygania sporów konsumenckich (ODR).

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

– Adresat Pramso Sp. z o.o., Nowodworcowa 22, 81-581 Gdynia , sklep@kinderprams.pl , Telefon: +48 797 977 031

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel