Reklamacje i zwroty

Pomoc techniczna

Przed zgłoszeniem reklamacji prosimy o zapoznanie się z kartą gwarancyjną produktu. Znajdziecie tam Państwo wszelkie potrzebne informacje.
Większość producentów z którymi współpracujemy oferuje serwis gwarancyjny Door-To-Door. To oznacza, że dla Państwa wygody reklamowany produkt może być odebrany bezpośrednio z Państwa adresu zamieszkania.
Zgłoszenie reklamacyjne należy złożyć za pomocą poniższego formularza. Po otrzymaniu zgłoszenia poinformujemy Państwa o dalszym postępowaniu.
Pełne zgłoszenie reklamacyjne zawiera:

  1. Imię i nazwisko Klienta
  2. Datę zakupu
  3. Model wózka/fotelika
  4. Szczegółowy opis problemu
  5. Telefon kontaktowy

Zwroty

Jeżeli macie Państwo uwagi do swojego zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny: +48 797-977-031 lub e-mail kontakt@kinderprams.pl

Sklep Kinder Prams dopuszcza możliwość zwrotu wózka dziecięcego w ciągu 30 dni. Czas na zwrot fotelika samochodowego wynosi 14 dni.

Zwrotowi nie podlegają:

  1. produkty wykonywane na specjalne zamówienie oraz modyfikowane według zaleceń Klienta
  2. produkty używane

W celu dokonania zwrotu należy:

  1. wypełnić formularz zwrotu: dostępny tutaj
  2. zapakować produkt w kartonowe opakowanie i odpowiednio zabezpieczyć
  3. dołączyć do produktu formularz zwrotu oraz oryginał paragonu/faktury
  4. odesłać produkt na adres: Pramso Sp. z o.o., ul. Nowodworcowa 22, 81-581 Gdynia.